måndag 30 mars 2015

Lördag och utveckling

I lördags hade vi fantastiskt väder igen, en dag med sol mellan de regniga :) Maken åkte till Mora för att hämta husvagnen (vi skulle åkt allihop, men det skulle vara dåligt väder i flera dagar så vi skippade det) och jag tillbringade eftermiddagen med min mor på promenad runt i stan. Vi tog oss bland annat till alla vackra krokusar på Turbinhusön och njöt av det sköna vädret. Jag hyrde en film som jag fortfarande inte sett färdigt, så jag får väl hyra den igen :). Kvällen var jag hos mor och far, vi snackade gamla minnen och kollade konsertfilmer som vi gillar. Dom älskar Dire staits och jag Bryan Adams så vi kollade på dom (och sjöng med ibland). Jag och Eyra kom inte hem förrän strax före elva och sen sov hon gott :)
Hon är sex veckor redan, var tar tiden vägen liksom!? Hon börjar vara vaken alltmer och vi får se hennes vackra, mysiga leenden varje dag :) Är så lycklig som får vara med på hennes resa och se henne utvecklas <3

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar