tisdag 24 februari 2015

Bubblan

Befinner mig i den där berömda bubblan, bebisbubblan alltså :) Livet kretsar mycket kring Eyra och vi får planera utefter hennes tider. Hon sover ju naturligtvis mycket, men börjar ha lite mer vakentid på mornarna. Idag kunde till och med pappan i huset få lite mys innan hon med kraft signalerade att nu duger bara mamma som har maten :) Det är ändå häftigt det här att ha det lilla livet hos oss och den där omedelbara känslan av en kärlek så stor att man tror man ska spricka är så MÄKTIG! Har ju hört  talas om det, men det är så. Vet att alla inte upplever det så och det respekterar jag, men jag kan ju bara skriva min upplevelse av det hela :)

Nu sover lillan och jag ska också försöka ta en liten powernap under tiden :)

Kram på er från bubblan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar