lördag 4 januari 2014

Länge sen.....

Ja jösses! Det har gått nästan en månad sen jag skrev senast :) Det har varit full rulle sen vi kom hem från London så fokus har liksom hamnat på annat än bloggen :( Det har ju varit jul med allt vad det innebär. Vi har firat storjul då alla är hemma, nästa jul är de med småbarn på sin andra sida släkten och firar, och det är mysigt att träffa alla även om vi blir MÅNGA! Tyvärr hade vi sorg i familjen då min älskade farfar gick bort bara några dagar innan julafton och han fattas oss. Han finns dock i våra hjärtan och blir inte bortglömd!
På juldagen fyllde jag då år, 35 närmare bestämt, har ingen jättenoja över detta, men det klart att liite närmare 30 än 40 skulle jag gärna vara :) Vi hade kalas här på dagen med hela familjen och avslutade kvällen hos mina föräldrar där vi spelade lite spel och tjatade skit :)
På annandagen åkte jag och maken till Idre och hade en härlig vecka i snön innan vi kom hem igen sent i onsdags kväll. Denna helg dömer han en cup, så jag är hemma en del själv. Jag går promenader, rensat ut julen och ska förhoppningsvis måla lite också om jag bara får tummen ur! 
På bilderna nedan ser ni en del av vår jul och två bilder från London (eller en är ju tagen i luften)

Önskar er en fortsatt skön lördag och God fortsättning på det nya året!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar