tisdag 16 april 2013

Lite självömkan och resedrömmar

Ligger i soffan och tycker VÄLDIGT synd om mig själv :) Var och tränade vår tiiidiga träning i morse, det var segt men jag genomförde den. Kom hem, tog ut hundarna, duschade och när jag satte mig ner för frukost började jag frysa. Detta blev värre och magen började värka och det har slutat med flera toabesök och feber :( Sååå tråkigt, det är ju så underbart ute nu när våren äntligen är här, men jag orkar inte mycket, samlade lite kraft och tog mig till lilla affären och köpte cola som jag tänkte sörpla i mig under dagen. NOG med självömkan nu, jag hinner i alla fall surfa resor och drömma mig bort lite och då känns det lite bättre! :) Det är inte så många veckor kvar nu innan maken och jag åker till Kreta, men vi har fått smak på det där med resor och London i höst står högt på listan. Vi hade det så härligt där i höstas/vintras och vill gärna tillbaka :)
Nu ska jag sätta på en dvd och krypa ner under filten med Truls bredvid mig och förhoppningsvis somna och sova bort skiten!
Önskar er alla en skön dag!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar