lördag 7 november 2009

jobb, jul och ikea

Idag har jag och min jobbarkompis varit på Ikea för att inhandla lite julpynt och dyligt till fritids. Det är hemskt kul att gå och plocka lite bland allt pynt. Vi har börjat tidigt med pyntinköpen eftersom vi inte kan de andra helgerna innan advent. På fritids kommer det att bli väldigt fint när allt kommer upp, jag lovar! Men jag ska ju tillägga att jag har handlat lite till mig själv också, men inte så mycket julpynt (tappa nu inte hakan nu ni som vet vilken julälskare jag är) det blev en lampa att sätta upp ovanför datorn så vi ser vad vi skriver och en brödburk sen blev det bara lite småplock. På Åhlens köpte jag lite julklappar och sen var denna shoppingdag till ända. På vägen hem åkte vi förbi Café Lustfyllt bara för att se vart det låg och vi bestämde oss för att återvända en annan dag och fika när vi inte ätit innan för det fanns att välja på! Det är ett väldigt mysigt ställe så jag tror man kan njuta av bara själva cafét också.
Nu ska jag gå och packa upp mina varor,
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar