söndag 15 november 2009

Bullar, zink o dans

I dag startade jag dagen tidigt. gick upp redan kl 8.00 pga att ryggen värkte. Jag satte en deg och gick sen ut och gick. Väl hemma efter en stärkande o skön promenad ställde jag mig att baka bullar. Måste ju passa på nu när jag äntligen lärt mig hur man får så där snygga o goa bullar (bilder kommer senare) När sambon vaknat fick jag med honom på loppis i Rödån där jag inhandlade ett zinkbadkar (modell mindre) och två bakformar. Ganska nöjd med dom inköpen faktiskt. Efter loppisen drog vi mot Habo och café Lustfyllt som ligger precis vid Vätterns strand, ett väldigt mysigt ställe som jag defenitivt kan rekommendera er att åka till för en liten fikastund.
Väl hemkomna igen var det promenix med mor och alla hundarna som gällde, men efter det kände jag att den tidiga morgonen kom ikapp mig och jag tog mig en så kallad powenap :)
Kvällen avslutades sen med sista kursgången för den här säsongen på buggen. Kommer bli tomt på söndagarna när det inte är nån dans men vi har redan siktat in oss på olika danser på helgerna framöver. Några från kursen ska med och det ska bli kul. Sen blir det ju fortsättning i vår också!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar