tisdag 20 januari 2009

Sjuk :(

Vaknade igår med huvudvärk o kände mig tveksam till jobb. Tänkte att två ipren så funkar det och åkte till jobbet. Där fick jag senare feber så det va ju bara att slänga in handduken och åka hem. Eftermiddagen ägnades åt sömn sömn och mera sömn. Sen kollade jag på Sverige - Spanien i handbolls VM, onödigt spännande tyckte jag att det blev men vi vann!! Dalibor Doder är min nya hjälte:)
Daniel gjorde sen som jag och intog soffläge för att kolla på Idrottsgalan. Pappa var där! Spanade som fan men inte syntes han hihi. Galan var ok tyckte jag. "Nya" OS-sången av "Per Gessle" var kanon. Om ni missa mellanakterna så se om ni hittar dom på svt eller youtube.
Idag har jag sovit hela förmiddagen och är egentligen bara vaken för att ringa jobbet om morgondagen och att avboka spinningpasset för ikväll:( Ny satsning på spinning på torsdag.
Farfar som har varit inlagd på sjukhus sen i lördags för propp/hjärnblödning kommer hem i morgon. Tror jag får åka ner och hälsa på honom och farmor i veckan för att se hur det är med dom båda.
Kram till er alla

1 kommentar: