tisdag 3 december 2013

Mycket nu...

Just nu springer tiden iväg, känns som om det nyss var sommar och om knappt tre veckor är det jul! Jösses säger jag bara :) Nu är det bara två dagar kvar tills vi åker till London och det känns som om vi bokade den resan förra veckan trots att det är någon månad sen. Jag längtar verkligen dit nu och jag hoppas på en riktigt mysig weekend tillsammans med min käre make :) I helgen som var jobbade jag mycket, men hann ändå spendera lite tid med Maja och Ivar som bott hos mamma och pappa då bror och nybliven fru var på bröllopsresa :) Vi var på Osterian och kollade tomtar, bakade pepparkakor och tog promenader med hundarna. Tyvärr blev det bara ett foto taget och det tycker jag själv är synd, för jag gillar att se på foton och minnas. Så denna gång blev det Maja som fastnade på bild, hon är annars ett yrväder så man får vara snabb! Å andra sidan tycker hon om att se sig själv på kort och då kan man "köra" med det för att få henne att vara still :)
Har också hunnit pynta lite här hemma inför första advent och det är ju motiv som inte springer iväg så det har jag hunnit fota idag :)
Ikväll har jag också börjat slå in lite julklappar och julstämningen börjar infinna sig ordentligt :)
Nu är jag lagom trött och tänkte krypa ner under en filt och vänta hem maken som är iväg och dömmer ikväll.

Önskar er en god natt och hoppas ni får en härlig morgondag!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar