fredag 15 mars 2013

Har försökt...

Har försökt i ett par dagar att lägga upp bilder från de två senaste helgerna, med det vill sig inte riktigt och jag gör nu ett sista försök. För två veckor sedan var vi i Idre och det var STORM, 46 sekundmeter på toppen och vi bor halvägs upp. Vi vaggades skönt till söms :) Pål vägen hem åkte vi till Mora för att kolla målet i Vasaloppet. Lite kul att ha varit där när loppet faktiskt går :)
Helgen dom var tillbringade jag i Krokek hos brorsan och passade på att fira Lottas födelsedag. Så mysigt att träffa dom allihopa och jag saknar dom så otroligt mycket redan när jag åker därifrån.
Annars är det ju lite bloggtorka här och det får bli så ibland, jag försöker att prioritera mig själv lite för tillfället. Har kommit igång med träningen igen och tränar numera på båda gymmen här i vår lilla stad. Jag vill kunna träna tillsammans med min man som tränar på det andra gymmet, så nu har jag löst kort där och vi kan träna styrka tillsammans. Gött att jobba skiten ur sin kropp ibland ;) Märker att jag sover oerhört mycket bättre de nätter då jag först varit och styrketränat. Nyttigt, alltså!
Strax börjar min jobbhelg så jag ska ta och plocka ihop mina grejer.
Önskar er en skön helg!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar